Alle HR berichten met het label 'Duurzame' (8)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Van wie is ‘duurzame inzetbaarheid’ eigenlijk?

Herkent u dat? Organisaties die worstelen met het thema ‘duurzame inzetbaarheid’. Er wordt veel tijd en geld namens de organisatie geïnvest…

Geplaatst door Marc Oonk

0 16 Juli 2018

Liever geen ambities?

We hebben allemaal plannen in ons hoofd: van 'ik ga zo even koffie maken' tot 'over vijf jaar ga ik er een jaar tussenuit'. Soms noemen we…

Geplaatst door Annette van Engelen (OnzeCoach)

2 14 December 2017
Reactie geplaatst door Haico Kuut

Onderzoek Over Duurzame Inzetbaarheid van start

Het Nationaal onderzoek Over Duurzame Inzetbaarheid is weer van start! We horen graag hoe het daarmee staat in uw organisatie. Doe mee! Voo…

Geplaatst door HRbase

0 21 December 2015

Demotie, waar blijft de praktijk?

Is het demotiedebat niet te veel een academische discussie die nog niet door de juiste betrokkenen, te oppervlakkig en vanuit eigen belange…

Geplaatst door Richard Jongsma

0 26 Juli 2015

Het Nieuwe Werken: wat levert het op?

Ruim de helft van de organisaties in ons land heeft geheel of voor een belangrijk deel Het Nieuwe Werken (HNW) ingevoerd. Het resultaat: me…

Geplaatst door HRbase

1 8 Juni 2015
Reactie geplaatst door Ruud van Gerrevink

Oudere werknemer niet in de schoolbanken

Bijna driekwart van de werknemers boven de 55 volgde het afgelopen jaar geen opleiding. 9 van de 10 oudere werknemers die wel een opleiding…

Geplaatst door HRbase

0 27 Mei 2014

Nationaal onderzoek Over Duurzame Inzetbaarheid 2014 van start!

Hij is weer verstuurd: het Nationaal onderzoek Over Duurzame Inzetbaarheid. Voor het vierde jaar vraagt het onafhankelijke Platform Over Du…

Geplaatst door Mandy de Langen

0 22 Januari 2014

Pestival: Hét event voor de veelgeplaagde HR-professional

Lopen we allemaal blindelings achter de laatste HR-trends aan? In hoeverre zijn gehanteerde HR-methoden wetenschappelijk onderbouwd? Hoe wo…

Geplaatst door Maarten Freriks

0 8 Mei 2013

RSS