Alle HR berichten met het label 'e-hrm' (58)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Op zoek naar praktijkvoorbeelden bij invoering E-HRM.

Voor een presentatie over' E-HRM in de praktijk' op 13 maart aanstaande, ben ik op zoek naar praktijkervaringen bij het invoeren van E-HRM…

Geplaatst door Hijmen Vos

0 28 Januari 2014

Investeren in een nieuw E-HRM systeem?

Afgelopen week las ik het volgende artikel “The Big Question With New Software: Should I Stay or Should I Go?” Deze titel is waarschijnlijk…

Geplaatst door Fabienne van Acquoy

0 16 Oktober 2013

Hobbels en bobbels op weg naar eHRM

Organisaties kunnen het zich onder druk van kostenbesparingen en een snel veranderende wereld niet langer permitteren te wachten om hrm ver…

Geplaatst door AM van den Bos

0 27 Juni 2013

Implementatie e-hrm adviesplichtig Ja of Nee

Bestuurder heeft voor mijn komst besluit genomen voor aanschaf HR Self Servic Basis, Raet online docs, HR SS declaraties, medewerker dossie…

Geplaatst door Ewout de Jong

3 15 Mei 2012
Reactie geplaatst door Niels

Zijn vaardigheden te ontwikkelen via online media?

Enige weken geleden had ik voor het eerst contact met Peter van der Reijden van Traintool. Inmiddels heeft Traintool de award gewonnen voor…

Geplaatst door Nicole van der Meulen

0 6 April 2012

Onderzoek Performance Management Systemen

Eind 2008 is in opdracht van Daywize een onderzoek verricht naar 'het beste web-based Performance Management systeem' . Doel: een flexibel…

Geplaatst door Jeroen van der Sloot

4 19 Januari 2010
Reactie geplaatst door Jeroen van der Sloot

e-HRM Talent Management

Voor een internationale onderneming ben ik op zoek naar software voor het bijhouden van ontiwkkelingsafspraken, cv's, competenties, perform…

Geplaatst door Alexander Gouw

2 14 September 2009
Reactie geplaatst door Marcel la Brijn

Competenties gevraagd

Opleidingsfunctionarissen groeien steeds meer in de rol van performance support consultants die in hoge mate interacteren met HR adviseurs…

Geplaatst door Bert Boymans

2 14 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Bert Boymans

RSS