Alle HR berichten met het label 'gesprek' (13)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Lucht in de cake

Deze blog gaat over het belang van het managen van emoties en hoe je emoties kunt gebruiken in een organisatieverandering. Regie voeren op…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 8 Augustus 2018

Lastige kwesties, hoe vlieg je die aan?

Hoe vlieg jij dat aan? Een gesprek over lastige kwesties? Ik geef je een aantal handvatten. Een kwestie speelt vaak al wat langer, waardoo…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 13 Februari 2018

"Zo ben ik nu eenmaal"

Cliënt: “Dat is ook wel een beetje hoe ik ben.” Ik: “Hoe ben je?” Cliënt: “Nou, dat jolig omgaan met de lastige kanten van het leven, nie…

Geplaatst door Ilona Kuis

0 5 Mei 2017

Ongeschonden de screening door

Stel, je hebt gesolliciteerd. Dan kom je terecht in de wereld van het screeningsproces. Het screeningsproces kent meerdere fases, waarbinne…

Geplaatst door Jessica van Wegen

0 13 Juni 2016

Sollicitatiegesprek voeren? Dit kun je vragen! (tips/checklist)

Het voeren van een professioneel sollicitatiegesprek is erg belangrijk! Je wilt immers de beste kandidaat selecteren en achteraf geen spi…

Geplaatst door Maurice Hennevelt

0 17 Juli 2015

Sollicitatiegesprek voeren? Dit kun je vragen! (tips/checklist)

Opening Veel sollicitanten zijn nerveus als ze een sollicitatiegesprek moeten voeren. Een goede opening breekt het ijs en zorgt voor een o…

Geplaatst door Maurice Hennevelt

4 17 April 2015
Reactie geplaatst door Maurice Hennevelt

Het goede gesprek is cruciaal voor vitaliteit: handvatten voor in de praktijk

27 maart gaf de Klanten Contact Academie (KCA) de Best Practice Vitaliteit van 28 november vervolg. Centraal stond het goede gesprek. De vo…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 11 April 2013

Irritant! Oops, I did it again

Soms heb je van die momenten dat je het niet wilt, maar je toch in die valkuil stapt. De valkuil van je mee laten slepen door ... bijvoorbe…

0 13 Februari 2012

Gescheiden of verbonden – wat maakt een mens gelukkig?

Via Jasper van Impelen, die met zijn project ‘Story of Cool’ onder andere korte filmpjes maakt over mensen die hier een bijdrage aan levere…

Geplaatst door Nynke Rinzema

0 8 December 2011

Kortsluiting of verbinding? Effectiviteit van overleg

Soms heb je van die momenten dat je er tijdens het overleg snel een paar actiepunten doorheen wilt krijgen of dat je jezelf onder (tijds)dr…

0 28 Oktober 2011

RSS