Alle HR berichten met het label 'goed' (11)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Lastige kwesties, hoe vlieg je die aan?

Hoe vlieg jij dat aan? Een gesprek over lastige kwesties? Ik geef je een aantal handvatten. Een kwestie speelt vaak al wat langer, waardoo…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 13 Februari 2018

Het goede gesprek is cruciaal voor vitaliteit: handvatten voor in de praktijk

27 maart gaf de Klanten Contact Academie (KCA) de Best Practice Vitaliteit van 28 november vervolg. Centraal stond het goede gesprek. De vo…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 11 April 2013

CV maken: hoe scoor ik met mijn CV?

Bij Pienk, Office Professionals zien we veel verschillende CV’s voorbijkomen. Goede, maar vooral ook veel slechte. Wat is eigenlijk een goe…

Geplaatst door Michel den Daas

5 8 November 2012
Reactie geplaatst door Leon Keemer

Goed voor jezelf zorgen: van koude douche naar warme deken

Je herkent ze vast wel die momenten dat een deadline roet in je agenda gooit of maakt dat je niet rustig kunt lunchen. Dat je het uitstelt…

0 24 Oktober 2012

Goed genoeg: van fixed op resultaat naar toewijding aan groei

Toen ik las over Carol Dweck's twee mindsets die een belangrijke rol spelen in het succes van mensen, de gefixeerde mindset en de groeimind…

0 21 Augustus 2012

Niet goed genoeg, Presteren of Leren?

"goed is niet goed genoeg" en "je best is niet goed genoeg". Je hebt ze vast wel eens gehoord of zelf gebruikt. Kreten die een appél doen o…

0 13 Juni 2012

Ontbinding arbeidsovereenkomst wegens scheldpartij op Facebook

Rechtbank Arnhem, sector kanton, 19 maart 2012, LJN BV9483 De arbeidsovereenkomst van een werknemer van Blokker is ontbonden omdat hij zijn…

Geplaatst door Richard Ouwerling

0 27 Maart 2012

Zomaar een knuffel, voor jou

Samen met enkele anderen deelde ik 31-december in het centrum van Hilversum knuffels uit. Het wekte blije gezichten, vrolijkheid, dankbaarh…

0 4 Januari 2012

Bestaat er zoiets als Gezonde Arbeid? Voor wie is dat belangrijk: werkgever of werknemer? En hoe was dat vroeger toen arbeid nog Are Bejd was?

‘Are bejd’? hoor ik u zeggen. Nooit van gehoord. Dat woord bestaat toch niet? Zal wel een tikfout zijn. Nee, het is geen typefout. En ja, w…

Geplaatst door Danny Wilms

0 30 Juni 2011

Duurzaamheid: van trend naar voorwaarde goed bestuur, hoezo?

Langzaam zien we dat organisaties duurzaamheid steeds serieuzer gaan nemen, zelfs zo dat het een vast onderdeel wordt van de (strategische)…

0 12 Januari 2011

RSS