Alle HR berichten met het label 'plan' (9)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Reorganisatie Xenos leidt tot verlies 250 banen

Nadat afgelopen jaar een stille reorganisatie bij Xenos is doorgevoerd, heeft Blokker Holding, het moederbedrijf van Xenos, nu naar buiten…

Geplaatst door De Graauw

0 22 Januari 2016

7 timemanagement tips (incl. video en test)

Druk, druk, druk. Voor veel mensen heel herkenbaar. Deadlines, telefoontjes, vergaderingen, afspraken. Het valt niet mee om alles op tijd a…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 3 Maart 2015

Succesvolle re-integratie

Hoe zorg je er als werkgever voor dat de re-integratie van een zieke medewerker succesvol verloopt? Wat moet je doen en welke stappen moet…

Geplaatst door Moniek Jansen (InterTransfer)

0 25 September 2014

Banenplan vakbonden bedoeld om hun bestaan te rechtvaardigen

De vakbonden in Nderland proberen krampachtig om aan hun traditionele, sterk verouderde rol vast te houden, zodat ze hun bestaansrecht kunn…

Geplaatst door Michel den Daas

1 7 Augustus 2014
Reactie geplaatst door Adriana Schalken | Payroll Works

Plan van Aanpak WIA UWV - wie heeft een beter alternatief?

Beste allen, Het formulier 'Plan van Aanpak WIA' dat te downloaden is van de site van het UWV vind ik niet fijn werken; je hebt heel veel w…

Geplaatst door Karen van der Weel

2 15 Januari 2013
Reactie geplaatst door Karen van der Weel

HR software onmisbaar bij omvangrijke reorganisaties

Een voorgenomen reorganisatie of fusie is altijd een bron van onrust, onzekerheid en levert veel spanning op bij medewerkers en management.…

Geplaatst door Tom van der Valk

0 12 September 2011

HR plan

Wie zou met mij haar/zijn HR-plan willen delen? Ik moet een HR-plan opstellen. Inmiddels heb ik met alle managers binnen de organisatie ges…

Geplaatst door Manuela l'Herminez

5 2 November 2009
Reactie geplaatst door Onica van Heusden

Leven na de crisis?

Ons leven en welzijn wordt bepaald door definties. Zo hadden we vannacht strenge vorst omdat ooit een meteoroloog heeft bepaald dat er spra…

Geplaatst door Ad de Beer

0 6 Januari 2009

Ontslagrecht, kantonrechtersformule en wat ons te wachten staat

Het ontslagrecht is voor de meeste politici een beladen onderwerp, voornamelijk uit vrees voor electoraal verlies. Het voortdurend verblijf…

Geplaatst door Ad de Beer

4 17 November 2008
Reactie geplaatst door Ad de Beer

RSS