Alle HR berichten met het label 'vergoeding' (9)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Billijke vergoeding van twee jaarsalarissen op basis van formule (BV = TV x C) en processtrategie

In februari 2016 oordeelde de Rechtbank Noord-Nederland over drie door de werkgever ingediende ontbindingsverzoeken. Primair werd ontbindin…

Geplaatst door bas westerhout

0 7 December 2016

Ervaring met het verstrekken van fietsen aan medewerkers?

Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met het verstrekken van fietsen aan medewerkers waarbij de forfaitaire ruimte van de WKR volledig ge…

Geplaatst door Esther

4 24 Februari 2016
Reactie geplaatst door Esther

Reiskostenbeleid

Sinds enige tijd hebben wij ons reiskostenbeleid aangepast.Vanaf 10 km enkele reis kom je in aanmerking voor een vergoedingVergoeding is ma…

Geplaatst door Danielle Kruit

3 15 Maart 2013
Reactie geplaatst door Stijn Blom

Regeling vergoeding overwerk ICT-medewerkers

onze applicatiebeheerders onderhouden diverse softwarepakketen die door onze medewerkers en klanten worden gebruikt. Met enige regelmaat mo…

Geplaatst door Mattijs

1 20 Februari 2012
Reactie geplaatst door Ruud van Gerrevink

Vergoeding buitenlandse reizen

In mijn organisatie (adviesbureau, WO-professionals) komen soms zakelijk reizen naar het buitenland voor. De betreffende medewerkers vragen…

Geplaatst door Jessica de Man

5 19 Februari 2011
Reactie geplaatst door Frank Boss

Heeft medewerker nog recht op vergoeding van declaraties uit 2007?

Casus: Stel je hebt een medewerker die na twee jaar nog een aantal urendeclaraties niet heeft ingediend. Deze medewerker levert dit jaar zi…

Geplaatst door PW

2 24 December 2009
Reactie geplaatst door Sander Gerritsen

Vergoeding gebruik van eigen auto, is dat loon?

De volgende vraag gaat over een werknemer die recht heeft op een lease-auto maar zelf al een auto heeft die hij zakelijk wil gebruiken. Zij…

Geplaatst door PW

2 25 Juni 2009
Reactie geplaatst door Jolanda Heijkoop-Evers

Exportvacatures invullen?

Het blijkt vaak nog lastig te zijn. De specifieke functie eisen, beloningsstructuur, competenties die gesteld worden aan exportmedewerkers/…

Geplaatst door Raymond Smid

0 11 Maart 2009

Scheiding tussen zakelijk en woonwerk KM?

Ik rij als Sociaal Rechercheur met mijn eigen auto. Overdag ga ik naar kantoor vanuit mijn woonplaats Barendrecht naar Vlaardingen. Einde v…

Geplaatst door Willie de Groot

2 29 September 2008
Reactie geplaatst door Aggie Beerthuyzen

RSS